Nästan hjärtattack och ett överfall!

Efter att ha återhämtat mig ett par veckor var jag nära en hjärtattack i helgen.
Det var full fart från femtiden då det kom tre töser från djupaste småland och kort därefter tre barndomsbönder till husse.
Tissel o tassel från kvinnorna hela kvällen. "Den som viskar den ljuger på tuttarna suger" som ordspråket säger.
 Det började med grillning och det luktade gudomligt gott men inte fan får jag någon mat. Husse tror visst att jag är vegetarian.
Allt eftersom ölen slank ner livades stämningen upp och när alla var som gladast kom överfallet.
En av barndomsbönderna attackerade Husse ett flertal gånger. Som tur är har jag lärt Husse allt jag kan och efter ett par snabba moves satt Husse på våldsmannen och gjorde pickedöden.
Pickedöden går till såhär.
Man sitter med knäna över armarna så killen/tjejen inte kan röra överkroppen sen pickar man med långfinger och pekfinger med båda händerna i valfri takt.
Detta känns väldigt förnedrande men man ger sig inte på Husse ostraffat.

Hej o tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Dä här va ju inte riktigt hela sanningen om vad som hände egentligen. Men dä är nog lika bra att han inte vet om dä..då skulla han garanterat dö :O

2009-04-21 @ 07:36:47
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0