Vem? Var? Hur?


Vem é jag? Vem ééé jag? Jo jag är Harry, Harry Cane. Jag är en söt, hårig liten krabat som precis börjat se ljuset i denna värld men vad är det som händer?
Jag sitter och filosoferar i mitt fina hem. Detta hem består för övrigt av ett springhjul, matskål, vattenflaska och sovplats när det plötsligt börjar skaka runt omkring mig. Jag är bergsäker på jordbävning men vad vet lilla jag?
Jag tittar mig omkring och ser att mitt hem flyger iväg.
Innan jag vet ordet av är det en enorm människa som fullkomligt mörklägger mitt hem.
Jag hör röster och känner att jag blir förflyttad till olika platser med jämna mellanrum.
Mörkret varar i evigheter och nu börjar även kylan tränga sig på.
Jag kryper ner under mitt bomullstäcke och förbereder mig på det värsta.
Mat och vatten har nu tagit slut.
Hungern har gjort mig svimfärdig och vattnet i kroppen räcker inte ens till för att klämma fram en sista tår.
När jag står på treans trampolin rakt ner i helvetet sluter jag ögonen och ber en första och sista bön.
Jag öppnar ögonen och ser ljuset igen. Vattenflaskan är fylld och matskålen är full.
Nu börjar livet!

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Jag håller på Harry!

2009-02-17 @ 18:01:05
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Harry du e för go;)

2009-02-17 @ 19:48:02
URL: http://kristinlurig.blogg.se/
Postat av: Pallan

Harry ÄR och KOMMER för alltid vara en survivor...

2009-02-18 @ 12:02:41
Postat av: Amanda

Åh så söt Harry e. Hoppas den har dt bra ;)

2009-02-27 @ 17:44:57
URL: http://ammielo.blogg.se/
Postat av: Runar

Får beklaga förlusten av Harry. Hörde att du varit ouppmärksam och trampat ihjäl den lilla krabaten. Hörde att hans maskliknande inälvor sprutade runt din fot likt en sprängd vatten ballong. Dock ej innehållande vatten om ni förstår vad jag menar...

2009-03-01 @ 17:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0