Bortskämd

Jag börjar trivas här i buren.
Jag gillar dock inte att bli väckt mitt i natten av att det piper utav bara helvete.
Men inget ont som inte för något gott med sig.
Husse måste åka till jobbet när det piper och jag får det lite lugnare.
Husse jobbar nästan alltid och då kan jag vara lite mer crazy.
Jag slipper lyssna på hans skräpmusik som ljuder ut ur högtalarna.
Istället så nynnar jag på väl valda melodier och dansar runt naken som aldrig förr.
När husse kom hem idag fick jag ett till gosedjur :)
Sen har jag fått nytt spån, rent och fint är det.
Igår fick jag lite lördagsgötte i form av jordnötter.
Livet leker och jag tror att husse tycker om mig även om jag varit tveksam många gånger.
Jag har det ganska bra och husse skämmer allt bort mig lite.
Hoppas på mer presenter till veckan.
ps. Till alla er honor där ute som skickar kärleksbrev. Jag blev feldöpt som liten och har en framstjärt istället för en fjase.

Kommentarer
Postat av: kristin

haha så du dansar runt naken, låter som en bra hobby:P!

2009-03-02 @ 21:40:30
URL: http://kristinlurig.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Vem är Husses sovkompis :O Är dä en liten detalj som han har glömt å berätta? ;)

2009-03-04 @ 09:00:19
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0