Lonely

Hej där ute.
Det börjar bli lite ensamt och trist här.
Husse kom hem i fredags och var full som ett ägg för att sedan gå ut igen.
Han tog med sig sina kryckor för han kunde inte stå riktigt på bena.
Tror det var mer än alkoholens fel de däringa.
Sen kom han hem på natten och sov till tre på lördagen för att sedan åka iväg igen. Kommer hem söndag kväll och gör ingenting.
Jag hoppas han har någon överraskning för mig snart.
Vore trevligt med besök men är det så lyckat att fråga någon såhär. "vill du följa med mig hem och titta på min håriga hamster?"
Hur som helst lite sällskap vore fint.
Husse är tråkig.

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Ensam mamma söker tycker nog att en hårig hamster är mäkta intressant.

2009-03-09 @ 22:44:53
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hamstern borde tycka att husse är sjukt rolig snarare!

2009-03-11 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0